Ga naar inhoud

[scherm op win] alleen nog maar VGA modus?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb even getwijfeld waar ik dit topic moest zetten, toch maar hjier denk ik. Ik heb op mijn pc een Samsung 710V (17" TFT), ingesteld in Win XP op 1280*1024, volgens mij op 75hz. aangezien ik nog geen inet op mijn kamer heb en ik wat files wou verplaatsen van de familie pc met inet naar die van mij heb ik mijn pc even naar beneden gehaald en er twee netwerkkabels met een hubje tussen gezet. Ik had geen zin om alles naar benee te sjouwe dus alleen de pc., omdat ik 'm dan via het netwerk bestuur met Remote Administrator. Hij deed het nog inet omdat windows niet automatisch aanmeld dus ik sluit ff de TFT van beneden (15" Lite On) en tobo op de pc aan. Zoals ik verwacht had pakte hij dat niet aangezien een 15" geen 1280*1024 aankan. Dus ik boote ff in VGA modus, zette de service aan en sloot de TFT weer op de gewone pc aan en ging lekker bestanden overzetten enzo. Dus ik nam de pc weer naar boven en sloot 'm aan, zet 'm aan en hij pakt 'm niet in windows :-? VGA modus gaat wel alleen als ik naar 800*600 enzo doet pakt hij het ook niet, ik snap hier niks van. Hoe moet ik dit weer goedkrijgen? mvg, Alexander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...