Ga naar inhoud

3d kaart bios settings???


Aanbevolen berichten

Heb mijn oude Ti4400 in mijn 2e pc gestopt deze deed het vorig jaar niet meer omdat de ventilator erop kapot was en hij dus te warm werd en na 1 minuutje de pc bevroor. (schakelt ie zichzelf uit denk ik). Heb tijdje terug al nieuwe ventilator gehaald en deze eropgezet. Dacht dat de kaart het goed deed maar toen ik een 3d game probeerde bleek het dus dat dit niet zo was, ff 3dmark 2001 gedraait en dus tijdje zwart scherm dan een plaatje rechts onderin 0 fps en dan de volgende benchmark en soms wat niet ingekleurde vakken. Aangezien het nu niet de oververhitting kan zijn denk ik dat er iets in de kaart niet goed staat (als ie echt kapot zou zijn waarom doet ie dan wel dat ene plaatje en werkt ie in 2d ook perfect)
Link naar reactie
Ik heb hem net ff underclocked (alles minder dan de helft op 150 mhz bij 300 ofzo ipv 275/550) en nu draait 3dmark 2001 gewoon. Zit toch iets geks dan :-? edit: ben blijven testen, bij 240/550 deed de test het 3 sec dus ik heb hem nu op 225/550 gezet. toch vreemd heb alleen het plastic fannetje vervangen, zit er onder het koelblok van een Ti4400 ook een soort koelpasta die eventueel kan verslijten???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...