Ga naar inhoud

Heb ik mijn videokaart doodgemaakt?


Aanbevolen berichten

Ik heb een XFX GeForce 6800 LE. Ik vond dat mijn koeler onacceptabel veel herrie produccerde, dus ik heb een NV Silencer 5 gekocht. De installatie ging perfect, tot ik de kaart weer in mijn PC had gestopt, en merkte dat na het opstarten van de computer er geen beeld kwam.. helemaal niets, het beeld springt niet eens aan.. Ik heb een BIOS reset gedaan, geen resultaat Ik had nog even de kaart in een andere PC gedaan, daar werkte hij wel, maar niet goed. er zaten strepen door het beeld, en je kon eigenlijk bijna niets van windows zelf zien Ik heb toen maar wat pasta van de GPU afgehaald met een paar tissue's, en toen weer terug in mijn eigen pc gedaan, geeeeeen resultaat. Toen heb ik de chip bekeken of er misschien brandplekjes waren, niets te zien. Ergens anders op de kaart ook niet. Wat kan dit in godsnaam zijn.. Heb ik mijn graka vermoord???
Link naar reactie
[quote:b6754997f7="@ liq.."]hoe kan ik die dingen terug zetten als ik niets kan zien? er zit toch geen bios reset functie op, of wel?? Ik geloof dat er nog wel een extra pixel pipe open stond..[/quote:b6754997f7] Weet ik zo niet uit mn hoofd heb er verder ook geen ervaring mee. Kijk anders ff in de FAQ daar staat t vast wel in. :wink:
Link naar reactie
[quote:bab38a3eae="@ liq.."]wie heeft er in deze tijden nou nog een PCI kaart.. ik ken niemand met zon ding.. ik kan hem beter naar VIcomputer brengen en hun er naar laten kijken.. Hoewel die gasten ook niet zo veel weten.. maar ik denk dat zij in dat magazijn nog wel zon kaartje hebben liggen.. althans.. dat hoop ik.[/quote:bab38a3eae] Je moet gewoon ff rondvragen bij je in de buurt. Kzou et wel heel vaag vinden als helemaal niemand nog een PCI kaartje liggen heeft...
Link naar reactie
[quote:e7480872d8="@ liq.."]hmm... ik niet.. die dingen zijn al een tijdje niet meer zo populair he..[/quote:e7480872d8] Miss kun je het ff vragen in "Te Koop Gevraagd" dr zijn vast wel mensen die je zon kaart voor alleen de verzend kosten sturen willen... misschien heb ik dr ook nog wel 1tje liggen. Als je belang hebt moet je het maar ff zeggen. :wink:
Link naar reactie
[quote:2a97495062="@ liq.."]hoe kan ik die dingen terug zetten als ik niets kan zien? er zit toch geen bios reset functie op, of wel?? Ik geloof dat er nog wel een extra pixel pipe open stond..[/quote:2a97495062] Heb je dat met rivatuner of een software matig proggie gedaan? Dan is er namelijk niets aan de hand want dan zet de software die pipe open en word er niets in de bios verranderd. Maak een printje van je bankafschrift waarop staat dat je wat bij VI computers hebt gekocht en gebruik die als bon. Word heel vaak geaccepteerd. Succes en veel plezier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...