Ga naar inhoud

Passief koelen middelklasse kaart


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een videokaart om passief te koelen, door middel van bijv. zo'n zalman vga koeler met heatpipes of iets dergelijks. De kaart de ik zoek moet geschikt zijn om 'mainstream' spellen uit 2004 toch nog redelijk te kunnen spelen en mag ook niet meer dan 250 euro kosten. Verder heb ik niks aan PCIe kaarten, dus alleen AGP. Help mij alsjeblieft een keuze te maken uit het ruime asortiment van verschillende webwinkels. Veel dank.
Link naar reactie
Een 6600gt of misschien een 6800 is een optie (zie ik voor 256 euro staan) deze kaarten kunnen als het goed is worden voorzien door zo'n zalman heatpipe koeler alleen staan er op de site 2 dingen: 1. is niet te gebruiken met een 6800gt en ultra, dus weet niet of een 6800 wel kan. 2. bij een 5900xt en 9800pro moet de optionele fan worden geinstalleerd, wss omdat deze anders te warm worden en aangezien een 6600gt en 6800 sneller zijn weet ik niet of dit ook nodig is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...