Ga naar inhoud

Verplaatsbaarheid CRT vs LCD


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik overweeg een LCD monitor aan te schaffen ter vervanging van mij huidige 17 inch CRT... Nu is mijn vraag (nog) niet welke model ik moet hebben, maar hoe zit dat met de verplaatsbaarheid? Ik ben een grote fan van Lannen en ik wil dan graag m'n eigen monitor meenemen. Hoe kwetsbaar is nu zo'n LCD, in vergelijking tot een CRT bij een verplaatsing? Welke is in principe beter voor vervoer (de grootte is niet van toepassing)? Alvast bedankt Alexander
Link naar reactie
[quote:a771784e36="Orcer"]autoschokken zijn geen probleem, omdat het eigenlijk pure electronica is die bijna onmogelijk te verschuiven is door te schudden. Ik heb het net uitgeprobeerd met me eigen scherm :P .[/quote:a771784e36]eg nie! (verkooppraatjes) Als je gewoon het piepschuim en de verpakking houd (ja hoe omslachtig ook) komt je monitor wel heel over. Ik ga er soms ook wel eens naar lans en iemand nam ze tft mee... gooide (ja daar bedoel ik gooi mee) hem in de auto, over de meest hobbelige weggetjes en het ding doet het nog gewoon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...