Ga naar inhoud

Groot beeld probleem!


Aanbevolen berichten

Hellup :-? De pc van m'n dochter is een oudje, draait nog onder W98se en is een P2 350Mhz. Het draait al heel wat jaartje probleemloos en wordt goed onderhouden op alle gebied, echter vandaag start ze d'r pc op en kreeg ze een heel groot beeldinstelling te zien, echt niet gewoon meer. Volgens mij staat die op 400 - 200!! Ik kan niks meer instellen want ik kom nergens bij. De werkbalk is echt wat je noemt een "[b:1ec1fa3972]Balk[/b:1ec1fa3972]" Ik heb getracht via veilige modus instellingen te wijzigen maar dit ging niet. Via apparatenbeheer kom ik er ook niet. Via veilige modus start ook je cdrom niet op om de software van de beeldscherm opnieuw te installeren, echt balen. Hebben jullie misschien een idee? Ik denk dat ik morgen wel eerst gaat proberen met een ander beeldscherm, maar ik denk niet dat het daar aan ligt, het scherm is nog jaar oud (philips 107T) :( alvast bedankt voor jullie moeite.
Link naar reactie
[quote:0ed2e4da8c="ceesfieret"]Ik heb getracht via veilige modus instellingen te wijzigen maar dit ging niet. Via apparatenbeheer kom ik er ook niet[/quote:0ed2e4da8c]Waarom niet? Kun je het niet zien ? Of wat? In principe zou je in veilige modus je videokaart en je monitor moeten kunnen verwijderen. Probeer eens te starten zonder monitor en hang, als de machine volledige geboot is, de monitor eraan. Er is een kans dat windows dan een standaard monitor instelt (640x480) waarna je de boel zou moeten kunnen fixen PS W98 kent geen VGA modus 8) dus stop maar met zoeken daarnaar
Link naar reactie
Hoi allemaal, ik ben er uit! Ik heb beeldscherminstellingen gewijzigd terwijl ik die niet in beeld heb. Ik heb gewerkt met de tabtoets en de pijltjestoets, op een andere comp gekeken hoeveel tabs ik moest doen om de beeldinstelling op een groter formaat te krijgen en........het is gelukt! :lol: Bedankt voor jullie meedenken! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...