Ga naar inhoud

Game probleem Geforce FX 5900XT


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb vandaag een nieuwe videokaart geinstaleerd,een Geforce FX 5900XT en alles werkt naar behoren zo te zien. Pas als ik een game wil spelen is het niet goed. Wat is het geval, als ik bvb Sonic Heroes opstart dan heeft het beeld een ei-vorm. Als ik gewoon de desktop voor mijn neus heb is alles goed. Hoe kan ik nu die ei-vorm kwijtraken tijdens gamen? Mijn schermresolutie is 1024x768 . Thx
Link naar reactie
[quote:3d40248e41="Ravager"]Is het niet toevallig zo dat wanneer je een spel speelt de resolutie anders is dan op je desktop? Zo ja dan zou ik eens kijken of de monitor bij die resolutie wel goed ingesteld is.[/quote:3d40248e41] Dat is het volgens mij ook. Gewoon een kwestie van bijstellen op de monitor zelf. Of, als de resolutie hetzelfde is als je desktop (en dus al goed is ingesteld), er voor zorgen dat de vernieuwingsfrequentie hetzelfde is (en ook niet op 60Hz blijft in spellen). Hoe ik dat doe op m'n 5900xt: [i:3d40248e41]voor het gemak maar ff een screenshot ervan genomen[/i:3d40248e41]: http://home.planet.nl/~bissc109/hz.jpg +- 90kb (Let er wel op dat je niet hoger instelt dan je monitor aankan!)
Link naar reactie
[quote:1f3b3759f7="kamakazi"][quote:1f3b3759f7="Ravager"]Is het niet toevallig zo dat wanneer je een spel speelt de resolutie anders is dan op je desktop? Zo ja dan zou ik eens kijken of de monitor bij die resolutie wel goed ingesteld is.[/quote:1f3b3759f7] Dat is het volgens mij ook. Gewoon een kwestie van bijstellen op de monitor zelf. Of, als de resolutie hetzelfde is als je desktop (en dus al goed is ingesteld), er voor zorgen dat de vernieuwingsfrequentie hetzelfde is (en ook niet op 60Hz blijft in spellen). Hoe ik dat doe op m'n 5900xt: [i:1f3b3759f7]voor het gemak maar ff een screenshot ervan genomen[/i:1f3b3759f7]: http://home.planet.nl/~bissc109/hz.jpg +- 90kb (Let er wel op dat je niet hoger instelt dan je monitor aankan!)[/quote:1f3b3759f7] Ok thx, Probleem opgelost, thx voor de screen. Ben er blij mee. :D Gr JustMe
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...