Ga naar inhoud

2 Vraagjes


Aanbevolen berichten

[quote:6959a63a33="ThaHackBoy"] Welke nVidia kaart is op dit moment de beste, met een prijs van maximaal 220 euro? [/quote:6959a63a33] Ga je overclocken/softmodden, neem dan een 6800LE (AGP, niet geschikt voor SLI). Doe je dat niet, neem dan een 6600GT (AGP en PCI-E, laatste ook geschikt voor SLI). [quote:6959a63a33="ThaHackBoy"] En welke socket moet ik nemen voor de AMD 64 procesor? Misschien ook nog een moederbord tip? [/quote:6959a63a33] Socket 939. Hangt een beetje van je budget af welk moederbord, maar neem als je een ruim budget hebt eentje met nForce4 chipset en SLI ondersteuning (Asus A8N-SLI), of als je niet zo'n ruim budget hebt een moederbord met nForce3 Ultra chipset van bijv. MSI (K8N Neo2 Platinum) of Gigabyte (GA-K8NS Ultra-939). http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/475
Link naar reactie
dit zijn degene waar ik nu nog tussen twijfel: Leadtek Gef 6800LE 128MB DDR TV DVI RETA € 219,00 XFX GeForce 6600 256MB TV DVI PCI-E € 179,00 XFX GeForce 6600GT 128MB DDR3 DVI AGP € 229,00 Kan ik dan niet beter die van 256 mb nemen? of is die veel slechter dan de 6600 GT? (ik ben niet echt van plan te overklokken, en ik zie mijzelf nog geen 2e kaart aanschaffen, dus SLI is ook niet nodig.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...