Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:04f522d08a="laurensbot333"]Ik wil 3Dmark05 bestellen maar op de site kan ik alleen betalen met dingen die ik niet heb. Is er geen winkel waar ik het kan krijgen?[/quote:04f522d08a]Ik vrees het niet, maar met alle zekerheid kan ik het niet zeggen, maar wel met bijna alle zekerheid. Welke winkel zou nou zoiets willen verkopen, want het is wel heel erg publieksgericht.
Link naar reactie
[quote:dbcd4d8884="Interficior"][quote:dbcd4d8884="laurensbot333"]Er is dus geen andere manier om er aan te komen? :cry:[/quote:dbcd4d8884]Naar buurman/vriend/kennis/[color=red:dbcd4d8884]whatever[/color:dbcd4d8884] gaan die wel paypal of een creditcard heeft? Er zijn vast wel mensen in de buurt die dat willen doen voor je.[/quote:dbcd4d8884] heb jij geen paypal of creditcard :P
Link naar reactie
[quote:4cdbe83fd5="laurensbot333"][quote:4cdbe83fd5="Interficior"][quote:4cdbe83fd5="laurensbot333"]Er is dus geen andere manier om er aan te komen? :cry:[/quote:4cdbe83fd5]Naar buurman/vriend/kennis/[color=red:4cdbe83fd5]whatever[/color:4cdbe83fd5] gaan die wel paypal of een creditcard heeft? Er zijn vast wel mensen in de buurt die dat willen doen voor je.[/quote:4cdbe83fd5] heb jij geen paypal of creditcard :P[/quote:4cdbe83fd5]Ehe... nee, beide niet... :P Toeval hè.
Link naar reactie
[quote:909f4bd0a2="laurensbot333"]Ik wil 3Dmark05 bestellen maar op de site kan ik alleen betalen met dingen die ik niet heb. Is er geen winkel waar ik het kan krijgen?[/quote:909f4bd0a2]Ik zou er zelf geen cent meer voor over hebben. Onlangs 3Dmark05 gedownload en geinstalleerd. Ik draai op de nieuwste DirectX. Ondanks de noodzakelijke patsch, zat 3DMark toch te klagen over DIrectX. Het zal ongetwijfeld aan mijn WndowsXP-SP2 installatie liggen. Daarvoor had ik met de future software al problemen omdat ik geen DirectX 8 draaide, tja, dat was dus al DIrect X9c, het wekt bij mij de indruk dat de software "onnodig" kritisch is geschreven waardoor de software eigenlijk niet meer praktisch bruikbaar is.
Link naar reactie
[quote:fa4d036ede="Red Dragon"]Heb je wel een grafische kaart die hardwarematig DirectX 9 ondersteund? een GeForce FX 5200 en daarboven of een Radeon 9500 of daarboven.[/quote:fa4d036ede]De computer die problemen gaf, draait met een Radeon 8500. De Windows MCE draait met een Radeon 9550 dus die zou wel geschikt moeten zijn. Die zou ik nog eens kunnen proberen.
Link naar reactie
[quote:1a9187ad52="Hans.Vosman"][quote:1a9187ad52="Red Dragon"]Heb je wel een grafische kaart die hardwarematig DirectX 9 ondersteund? een GeForce FX 5200 en daarboven of een Radeon 9500 of daarboven.[/quote:1a9187ad52]De computer die problemen gaf, draait met een Radeon 8500. De Windows MCE draait met een Radeon 9550 dus die zou wel geschikt moeten zijn. Die zou ik nog eens kunnen proberen.[/quote:1a9187ad52]Lol, wie draait er nou media center edition op een game(?)/oc(?) pc!
Link naar reactie
@ ArneLH Er zijn ook mensen op dit forum die niet gamen of OCen maar hun pc voor andere doeleinden gebruiken zoals een Media Center pc. Verbreed je horizon eens jongen. @Hans.Vosman De Radeon 8500 is niet geschikt voor 3dmark '05, dat is dan ook de reden dat je hem niet aan de praat kreeg. die Radeon 9550 moet er wel mee om kunnen gaan, ik moet je wel waarschuwen dat 3dmark '05 bijzonder zwaar is, het zal met je Radeon 9550 plaatjes kijken.
Link naar reactie
Nu we toch ergen anders over hebben kom ik maar met nog een vraag :D Ik heb 3Dmark05 free :( nu heb je een aantal testen en bij de test met die rare vis draak ding loopt ie de eerste keer soepel maar de test erna met dat rare vis draak ding loop het niet echt soepel. Het loopt een beetje te schokken maar mijn cpu is niet hoger dan 10%. Ik denk niet dat het mijn video kaart is want het is een 9800 Pro @ XT Core 435 men 480 dus ik denk dat het iets met de drivers te maken heeft. [size=9:58f668bb47]@ RD kan jij niet die 3Dmark05 regelen? desnoods tegen een extra vergoeding.[/size:58f668bb47]
Link naar reactie
[quote:ce4b108bc6="Red Dragon"]2e test is inderdaad een CPU test en die draait op een Athlon FX-55 met Dry Ice cooling nog niet eens soepel. Ligt dus niet aan je videokaart. Overigens vind ik een 9800XT nogal sloom voor 3dmark '05, daar kan je geen enkele test soepel mee draaien IMHO. Om je 9800PRO te testen kan je beter 3dmark '03 gebruiken.[/quote:ce4b108bc6] Een 9800Pro is inderdaad niet echt soepel in 3Dmark05. Een 9800XT voldoet nog prima. Zeker op 435/380 is het nog goed genoeg. Alleen de 2 van die rare draak loopt stroef. Ik haal iets van 2800 met mijn 9800Pro @ XT 435/380. Zonder artifacts in 3Dmark en Doom3 Edit: heb jij al een X850XT PE :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...