Ga naar inhoud

Aopen 6800GT geplaatst en pc blijft hangen


Aanbevolen berichten

Club-3d heeft nVidia, ATI, S3 en XGI in zijn assortiment, hun maken zelf geen kaarten dit besteden ze uit aan anderen. Ze bepalen overigens wel wat voor koeling erop komt. Hier kan Slashhead meer over vertellen dan ik. Wat ATI betreft, ATI kaarten worden door ATI zelf gemaakt en vervolgens geleverd aan de bekende merken. uitzondering daarop is Sapphire en Asus, die maken voor zover ik weet zelf ook kaarten maar wel volledig volgens de regels van ATI zelf.. maar ja, het ging over een GeForce 6800GT en niet over een ATI kaart dus.....
Link naar reactie
Als ik mijn driverinstellingen open nadat mijn beeldscherm weer eens bleef hangen (nu ook al terwijl ik gewoon surf :-? ) en ik ga kijken bij problemen oplossen staat er dit vermeld. Gebeurtenis ID:106 Silent running stress test transition L2->L1, waarbij ook nog eens mijn processor gebruik naar 100% word gebracht en de pc totaal niet meer reageert. Ik heb ondertussen een heel lijstje met diezelfde gebeurtenissen,telkens met het uur en de datum erbij,dus volgens mij doet de videokaart ergens een test!! :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...