Ga naar inhoud

R360 Core standaard op 412?


Aanbevolen berichten

Ik heb een 9800 Pro met een R360 core. Is het nu zo dat een R360 core standaard op 412 kan? De XT heeft als standaard ook 412 en de R360 core is van de XT. Of maakt de opbouw van de kaart ook nog uit? Ik weet dat het geheugen niet standaard naar de 730 kan. wanneer ik AtiTool gebruik om mijn max te vinden van mijn core gaat ie eerst naar 434 daarna gaat ie naar beneden naar de 316 dat is dus lager dan de standaard snelheid van een Pro. Hoe komt het dat Atitool verkeerde snelheden geeft? Welk andere progje zou ik kunnen gebruiken om mijn core op zijn max te zetten?? De bios maakt dat een groot verschil? Ik heb namelijk geprobeerd om mijn Pro naar een XT te krijgen maar dan krijg soms zwarte schermen. Alvast bedankt
Link naar reactie
Ja ik weet dat er op GOT een reeks topics zijn over het flashen van je Pro maar wanneer ik hem naar een XT flash dan krijg ik zwarte schermen. Ik heb mijn Pro al eens op XT snelheden gezet en dat werkt in Helo, doom 3 en need for speed underground 2 zonder problemen. hij kan dus (denk ik) de snelheden aan alleen AtiTool geeft andere snelheden. ik heb AtiTool de test van het maximale geheugensnelheid laten voltooien en dam staat mijn geheugen op 245. Dat geeft volgens mij wienig winst :D over dit probleem kan ik op GOT niks vinden dus daarom vraag ik het hier. ik denk zelf dat het een bug is van AtiTool dus is er een ander progje waarmee ik het maximale uit mijn kaart kan krijgen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...