Ga naar inhoud

matig beeld bij spellen


Aanbevolen berichten

Met mn ati 9600XT 128 mb doen al mn spellen het goed maar over een groot deel van de spellen, zoals manhunt, silent hill 2 en 3 zit een soort van ruis. Best wel irritant. Kijk maar op dit plaatje wat ik heb gemaakt tijdens silent hill 3, vind het echt dramatisch. [img:ebc32abcf0]http://www.student.ru.nl/t.wijnker/silenthill.JPG[/img:ebc32abcf0] Hoop dat iemand weet welke instellingen ik eventueel kan veranderen waardoor dit beter wordt. Ik heb de 4.11 drivers met de agp op 4x en fastwrite uit. De reden daarvoor zie een ander topic Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Link naar reactie
[quote:a19f019ad9="Mr. Koentjuh"]... maar daar zijn andere topics voor :wink:[/quote:a19f019ad9]Wat bedoel je daarmee koen? (jah, srry, ik spreek je er toch ff op aan) Dit topic is zijn probleem, en als het met drivers te maken heeft, moet dat gewoon hier gepost worden. Het driver topic is meer voor de nieuwe ontwikkelingen. Ik hoop dat dit duidelijk is anders PB me maar.
Link naar reactie
Farcry, sims 2, nfsu daar is het weer niet. Dacht misschien heeft het iets te maken hoe het spel samenwerkt met de drivers. Zou het dan echt voor de sfeer zijn :-? Dan mag silent hill 3 van mij rechtstreeks de prullenbak in, vind ik er dus echt niet uitzien. Vind dat daar heel erg storend, bij de andere 2 spellen valt het nog redelijk mee. Maar bedankt voor de reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...