Ga naar inhoud

MSI 6800 ruilen tegen een 9800 xt


Aanbevolen berichten

[quote:b411c5e67f="Vandread"] Tevens heeft de GF6[/quote:b411c5e67f] WoW,, ben jij ook al voor het nvidia Shader Model 3.0 marketing verhaal gevallen :-? , valt met tegen van je dat je dit als argument gebruikt voor een 6800 kaart nadat ik het uitgelegd heb, verder ben ik het totaal met je eens dat de 6800 een betere keuze is dan de 9800XT, sta ik volldig achter, alleen dit argument is een niet echt sterk ;)
Link naar reactie
[quote:4e0278dccf="koetsier"]bedankt voor jullie reacties Maar ik heb meer problemen met spellen dan met een ATI kaart zoals schokken en ik krijg mijn monitor niet hoger als 60 htz Nu lees ik in veel testen dat het maar en paar procnt is dat de 9800 xt langzamer is. En daarom vraag ik advies aan jullie[/quote:4e0278dccf]Draai je al op de allernieuwste drivers dan? want die 6800 is echt wel sneller dan een 9800 XT hoor.
Link naar reactie
heb je ook de oude drivers eerst goed verwijderd? (zie FAQ hoe dat moet) Ook in spellen is het wel merkbaar, zeker als je op wat hogere resolutie speelt. Maar zie bij Toms hardware de verschillende test hier voorbeeldje van doom3 http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-08.html maar er staan er meer, kijk maar voor jezelf. Zelfde geldt voor Farcry, verschil is toch best aardig groot (ook bij 1024 bij 768)
Link naar reactie
Precies, in games is een 6800 zeker merkbaar spellen, vooral in de nieuwere titels zoals Half-Life 2, Doom 3 en Far Cry, om er maar een paar te noemen. Het gaat toch om een gewone 6800 (met 12 pipelines) en niet om een 6800LE? de 6800LE is namelijk niet altijd sneller en als hij sneller is merk je er niet veel van. de gewone 6800 is wel duidelijk sneller.
Link naar reactie
Oke, ik loop ook erg achter hoor :D Heb afgelopen jaar amper iets met pc's meer gedaan, maar ben weer vollop aan het bouwen :wink: Ik weet wel dat ik met nvidia altijd goede ervaringen heb gehad, al moet ik zeggen dat mijn ati 9700 in me laptop ook prima is, speel nieuwste spellen op dat ding, terwijl ik toch nog wel een aardige 'gewone' pc staan heb... Maar dit is allemaal Off-topic. Ik zou die 6800 gewoon laten zitten waar hij zit ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...