Ga naar inhoud

Videokaart niet goed of te warm ?


Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem, mijn 9700Pro van Hercules doet erg vreemd in NFSU2, al paar keer vpu recover gekregen, uitgezet, sindsdien paar keer gaan hangen en ik kreeg vanmorgen dit: [url=http://www.noepzor.nl/nfsu2ral.jpg]KLIK VOOR SCREEN[/url] Heeft dit te maken met het te warm worden of is het gewoon een brakke kaart, aangezien hij ook niet geweldig overclockt :evil:
Link naar reactie
ik had 3DMark2001 op loop gezet, was een boterham eten, kom boven, staat het aanmeldscherm ervoor, krijg ik een bericht, rapport verstuurd en hij zegt dan iets over een apparaatstuurprogramma, toch de drivers ? Ik draai Ati catalyst 4.10 DX9.0c ed.. volgens mij is het de processor niet, draaide meer als een uur prime stable, en je hoorde onder het crashen gewoon dat poenk poenk geluid, wat er op duidt dat de vga kaart crasht. Kan het trouwens niet zijn dat er teveel stroom gevraagd wordt van mn Q-Tec 550 watt ? :lol:
Link naar reactie
misschien dat je toch iets te positief bent over de koeler van Hercules. Het is niet de grootste koeler. Als dit een core is die erg warm wordt dan kan deze koeler er ook problemen mee hebben. Is misschien een optie om een VGA-silencer er op te zetten weet niet of het past met de geheugen koelers, maar die koelen waarschijnlijk een stuk beter. Neemt niet weg dat de kaart zonder overklokken in standaard config gewoon goed moet werken.
Link naar reactie
Hi Noepzor,ik heb ook een een 9700 van hercules en ik heb juist hetzelfde probleem, als ik een uurtje of meer unreal speel,dan krijg ik lijnen door mijn beeld en artifacts,heb al veschillende drivers gehad en na een tijdje stevig gamen treed het probleem terug op,dus ik denk dat het zeker met warmte te maken heeft. Maar zal niet meer voor lang zijn,mijn aopen 6800gt is vandaag binnengekomen,dus eruit 9700 :wink:
Link naar reactie
Ik had zo'n zelfde probleem met mijn 9600XT (thijs1981 trouwens ook), bij ons beide is dit opgelost door agp op 4x te zetten en fastwrite uit te schakelen. Zie o.a. ook deze topic [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=134567[/url] Ik ben verder een leek op het gebied van videokaarten, dus ik weet niet of het ook bij een ander type werkt, bij mij was in ieder geval het probleem helemaal opgelost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...