Ga naar inhoud

Geen video-out


Aanbevolen berichten

Hoi, ik mn tv aangesloten op mn radeon 9600XT, vie de meegeleverde adapter. Daar zit S-video in en uit op, en een gewone in en uitgang, die gele. Als ik de tv dan op de ingang van de computer zet dan krijg ik vervormd, en zwart/wit beeld. op de videokaart valt gewoon niets in te stellen behalve welke monitor ik wil, dus de monitor of de tv. Wie weet hoe ik hem moet instellen zodat ik een DVD op de tv kan afspelen en dan tegelijk op mn monitor kan werken?
Link naar reactie
Stuurprogramma's:ati2dvag.dll Versie:6.14.0010.6396(Engels) Datum: 28-10-2003 09:03:24 DDI-Versie: 9 (of hoger) 2003 :oops: ik heb poosje geleden nog nieuwen gedownload en erop gezet wel vreemd, en ik gebruik die gele stekker, s-video moet met een verloopje maar dan is het nog steeds vervormd en zwart wit. kan wel proberen met een scart waar s-video op kan zal ik ff doen dan. ik kan nu ook vast wel genoeg instellen, maar niet dat hij de tv aanstuurt met 640x480, die staat op 1280x1024 net als de monitor, wel 50hz, en de monitor 70. en bij mn geforce 2 kon ik hem ook nog wijsmaken dat ik mn dvd op de tv wil zien en zonder gezeik kon ik tegelijk een spelletje spelen op mn computer, lukt hier ook niet. svhs en s-video is toch dezelfde?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...