Ga naar inhoud

welke kaar? op p4 3ghz


Aanbevolen berichten

Niet helemaal, vergelijking ging ook met de 6800 GT met 256 MB, prijsverschil was toen rond de 90 euro tussen de twee, en nu 85 ofzo. Dus prijsverschil is niet veranderd. (beide zijn goedkoper geworden inmiddels). Maar wat wel scheelt is dat mijn cpu nog wel weer wat trager is, en ik daardoor toch al snel tegen limiet van cpu aanloop, dus mijn voordeel van een nog snellere kaart is denk ik toch minder groot. Maar goed, ik ben tevreden met wat ik heb, ik vond inderdaad met name de 420 euro die een 256mb kaart kostte te veel.
Link naar reactie
hallo luitjes heb nu de v9999 asus gamer edition gekocht:D werkt super maar heb een vraag ik had inplaats van twee stroon kabels op me kaart te zetten 1 gedaan was er 1 over het hoofd gezien maarjah toen gaf ie aan dat ie niet op volle snelheid kon draaien aan stroom gebrek nou toen windows afgesloten en toen dus de tweede stekker erin gedaan maar draaid ie nu dan wel op volle snelheid? ik hoor het graag alvast bedankt groetjes blink
Link naar reactie
Als je 2 molexen hebt aangesloten moet je kaart gewoon optimaal werken, geen probleem dus. met 1 molex aangelsloten moet een GeForce 6800 GT/Ultra ook gewoon werken maar je kan dan niet goed overklokken aangezien je niet genoeg power hebt. ik heb geen ervaring met de Asus v9999 serie kaarten maar normaal kan je het ook af met 1 molex. Ik zou echter gewoon beide aansluiten zoals je nu al gedaan hebt.,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...