Ga naar inhoud

MS-update, computer loopt vast


Aanbevolen berichten

Als ik de windows update draai zie ik bij aangepaste installatie een nieuwe driver voor mijn videokaart staan: ATI Technologies, Inc - Video - GIGABYTE MAYA RADEON 9000 PRO Maar bij mijn vorige monitor een Dell F77 liep na de installatie mijn computer vast. Geen beweging meer in te krijgen. Nu heb ik een andere monitor, een ilyama TFT scherm, maar ik ben bang dat als ik de nieuwe driver installeer, ik weer een vastloper heb. Gewoon proberen zouden julie zeggen, maar na een vastloper moet ik een nieuwe bankdiskette aanvragen, en ik heb dat al 2 maal gedaan vorige maand. Dus de vraag is: hoe los ik dit risicoloos op?
Link naar reactie
Als je tevreden bent over je huidige dirvers hoef je niet perse nieuwe te installeren... Drivers van de fabrikant van je videokaart (en dus niet die van MS) is wellicht ook een optie. Ik denk overigens niet dat je nieuwe monitor de zaak positief zal beinvloeden. (ook niet negatief hoor) Kan je geen ghost image maken? Je maakt een image voordat je de drivers eropzet, mocht het misgaan kan je het image terugzetten. Voorwaarde hiervoor is wel een 2e partitie of een 2e hardeschijf of een dvd brander welke ondersteund dient te worden door ghost. Het image bevat een blauwdruk van je hardeschijf, deze kan de met een boot cd of flop zo weer terugzetten. (enkele minuten werk) Ik kan echter niet garanderen dat bank diskette niet o.e.a onzichtbare beveiliging maakt op je hardeschijf welke ghost niet ziet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...