Ga naar inhoud

UCI e.d.????


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Bij het installeren van de nieuwste drivers voor de Ati Radeon 7500 All In Wonder ( 64mb) krijg ik de mededeling dat UCI niet is geinstalleerd en dat daardoor programma`s niet goed zouden kunnen werken en bij het starten van de T.V.tuner wordt deze dan ook door Windows afgesloten. Op de webside van AIi staan veel drivers maar ik dacht dat ik wel de juiste had genomen. Als ik de oude drivers van de install CD weer gebruik ( ruim 2 jaar oud ) is het weer in orde. Windows media encoder 9 is ook geinstalleerd. Bij de videotest komt als tip dat de DMA van de Raid schijven uitgeschakeld moet zijn ?? Hoe, wat, en waar is UCI ? Ik heb een AMD 2100XP systeem met Win XP pro en s.pack 2 met 512mb 333mhz op een Gigabyte GA-7vrxp M.B.met de nieuwste chipset drivers. Er is ook een Promise Raid controller actief op 2 van de 3 harddisks (Niet op de C ). Wie heeft er een bruikbare tip ? Alvast bedankt. Fred
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...