Ga naar inhoud

6800LE: Fastwrites en sideband addressing uitzetten??


Aanbevolen berichten

Hiervoor had ik een Asus 9600XT Trouwens, bij NFSU 2 heb ik ook problemen: De eerste 3 a 4 minuten gaat het goed, totdat ineens het beeld raar begint te vervormen, en als je dan niet onmiddelijk het spel afsluit, loopt je pc bijna altijd vast. Edit: Toen ik Fastwrites en sideband addressing aan had staan, stond er altijd bij C.S. cindition Zero "Wait while the computer controlled player learn this map". Dan kom er ineens een balkje waar boven staat "loading". dan laad hij dus iets, wat wel 5 minuten duurt, en dan moet je kiezen welk poppetje je wilt zijn, en dan doet hij het dus goed. Dit kwam er dus altijd te staan zodra ik begin met het spel. Heel erg raar :-?
Link naar reactie
Oh :-? :P :o Ik wou net even kijken hoe warm hij is, en schrik me haast rot :lol: Ik heb net even 30 minuten Counter strike Condition Zero gespeeld, en hij gaf dus nu net aan dat hij 93 graden was :o Dit is volgens mij, toch wel wat warmpjes, of niet?? (gelukkig heb ik net mijn Arctic Silencer 5 binnengekregen, dus die zal ik er maar zo snel mogelijk opzetten)!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...