Ga naar inhoud

MSI GeForce FX 5200 goed genoeg?


Aanbevolen berichten

Allo, Ik ben op zoek naar een grafische kaart, voor het spelen van spellen. Mijn oog is gevallen op de MSI GeForce FX 5200-TD128, mede omdat deze als beste getest was in Computer!Totaal April 2004. Nu is het mij onduidelijk of deze kaart beschikt over T&L, wat volgens mij wel het geval is? Ik wil de kaart gebruiken voor spellen zoals Sims 2, veel shooters, en strategie spellen. Is deze kaart goed genoeg hiervoor of raden jullie een andere aan? Mijn budget is ongeveer €80,- Systeem= Intel Pentium 3 1GHz 256 MB. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Als je een 128 bit koopt is het denk ik goed genoeg voor jou systeem. Ik heb hier een 64 bit en die zuigt als de pest. Ik haal namelijk ongeveer 4000 3d marks (p3 990) en dat zou dan in jouw geval verdubbelen, dus dat is goed. Ik denk echter dat 80 euro een beetje aan de hoge kant is en denk dat je voor dat geld beter een asus A9550GE/TD bij alternate kunt kopen dan heb je als je in het vervolg games wilt spelen die meer gebruik maken van directx 9 wat meer hoofdruimte.(75euro)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...