Ga naar inhoud

Welk videokaart??


Aanbevolen berichten

2 6800 Ultra's in SLI bedoel ik, dat is uiteraard beter en sneller. voor multi display oplossingen heb je al genoeg aan 2 X300SE kaarten. 1x X850 en 1x 6800U in een SLI bak is zonde van je geld, als je een SLI moederbord koopt en zoveel geld hebt te besteden koop je 2x 6800 Ultra voo r SLI Wat de samenwerking betreft, dat kan je toch lezen op die link die je gaf, daar staat dat duidelijk beschreven, 2x X700 in een SLI bak werkt prima, 2 nVidia kaarten ook. 1x ATI en 1x nVidia kaart kan wel maar word een heel werk om het aan de praat te krijgen. naar mijn idee de moeite niet waard
Link naar reactie
Hey allemaal, hartstikke bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe enjah ik zie dat RedDragon heel veel kennis er van heeft dus ik vertrouw em blindelings maar tog zou ik wel willen weten waarom een Gigabyte K8NXP-SLI betere keuze is dan de Asus A8N SLI, trouwens als ze toch pas in januari leverbaar zijn dan kan ik misschien de MSI k8N Diamond SLI nemen want die is veel duurder maar dan heb ik die 50euro er wel voor over als ie tenminste beter past in dit systeem dan de Gigabyte/Asus mobo. Alvast bedankt, Marco
Link naar reactie
Asus is een slechte overklokker en wat onstabiel vond ik (ik had geen beta sample maar een retail sample! ) De MSI K8N Diamond is ook een leuk bord, deze krijg ik als het goed is nog binnen in januari maar die mist PCI-Express 1x sloten. dat is best zonde voor als je een modern bord wilt hebben de Gigabyte is erg compleet, erg snel, erg stabiel en een uitstekende overklokker: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2285 [img:3f6f63a64b]http://images.anandtech.com/reviews/motherboards/gigabyte/k8nxp9sli/giga-sli.jpg[/img:3f6f63a64b] Niet dat de MSI en Asus een slechte keuze is maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de gigabyte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...