Ga naar inhoud

ati-kaart ter ziele?


Aanbevolen berichten

ik heb de laatste tijd van alles opnieuw van drivers voorzien (bios-flash, mobo-, muis- en videokaartdrivers vernieuwd, en win 98 lijkt me ook geheel vlekkeloos, maar ik blijf geconfronteerd worden met vastlopers. dat doet zich met name voor als ik (vooral bij surfen, maar ook bijv in word) met de muis een scrollbalk wil benutten. horizontaal/verticaal is de kans op vastlopen even groot. bijkomend (maar in de aard misschien hetzelfde fenomeen?) is met enige regelmaat een out of frequency melding op de monitor. vastlopers 9 van 10 keer slechts met aan/uit-knop te verhelpen. temperaturen oké. ik verdenk mijn ati rage fury exprt pro. zit ik goed?
Link naar reactie
het was een vrij recente windows installatie waar op zich niet veel ingrijpends in was veranderd. maar ik heb je goede raad opgevolgd. terugzetten van image uit de tijd dat ik me de bewuste storing niet herinner, is niet succesvol gebleken. een hele nieuwe instalatie van windows in de door jou gegeven volgorde leidde inmiddels ook al weer tot de gewraakte vastlopers. nog iets wat misschien van belang kan zijn: toen het ding vorige week bij zo ongeveer iedere muisklik vastliep, heb ik de videokaart uitgenomen, een beetje geborsteld en, op het oog schoon, weer teruggezet. waarna het in elk geval weer zo veel beter ging dat ik weer wat klussen kan uitvoeren, zij het nog regelmatig met vastlopers. dus toch de videokaart? waaruit blijkt (anders) dat zo´n ding op zijn eindje loopt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...