Ga naar inhoud

Rollercoaster Tycoon 3 geeft videokaart-belasting weer


Aanbevolen berichten

Ik heb rollercoaster tycoon 3 geinstalleerd maar ik krijg tijdens het spelen allemaal van die uitslagen van de belasting van de videokaart in beeld. [img:73e7c77fc5]http://home.zonnet.nl/bossinkadsl/sjit/rc3.jpg[/img:73e7c77fc5] Dit lijken dezelfde als ik tijdens 3DMark2003 heb. Ik weet niet of dit standaard hoort maar het is GIGANTISCH irritant en ik heb geen idee hoe dit weg kan..... Ondertussen heb ik 3D mark wel van de PC gegooid maar het probleem blijft hetzelfde. Komt het door 3DMark of is het een of andere vage instelling?
Link naar reactie
Hmmmm, ik heb onlangs dit spel geïnstalleerd op een pc die de Romeinse keizer Caligula nog heeft uitgevonden en draait met een mx440 zonder problemen. Ik denk dat het om een register probleem gaat of een shared dll. Probeer eens het programma regcleaner. Tip: Deïnstalleer eerst het spel, draai regcleaner(of een ander register schoonmaak programma), installeer het opnieuw en waarschijnlijk is het probleem dan opgelost. Ook spyware en virussen kunnen er de oorzaak van zijn, scan ook daarop. Bovendien heeft het de aanbeveling om de meest recente video drivers en de laatste versie van directx te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...