Ga naar inhoud

Klein videokaart vraagje.


Aanbevolen berichten

Dat doet tie inderdaad, maar je zei het zelf verkeerd in je post hierboven. (technisch gezien kan het kloppen wat je zegt. Hij blaast de koude lucht eruit, maar die is bij het naar buiten komen opgewarmd door de koelvinnen, maar dit was denk ik een verspreking van je ;)) [quote:5cdb47ac2b] Ok. Voor zover is weet blaast ie de koude lucht zeg maar de kast uit. Dat denk ik tenminste aan het model koeler te zien.. Hou je hand maar es achter je videokaart als je aan het gamen bent. [/quote:5cdb47ac2b] En gerben heeft zoals altijd gelijk :) Koeler is intake. De koeler blaast de koude lucht die in de kast zit langs de koelvinnen naar buiten. Er is geen kwestie van blazen of zuigen trouwens want dat doet tie natuurlijk allebei (of is het allebij?).
Link naar reactie
[quote:f23821756b="The_Dude"]Dat doet tie inderdaad, maar je zei het zelf verkeerd in je post hierboven. [quote:f23821756b] Ok. Voor zover is weet blaast ie de koude lucht zeg maar de kast uit. Dat denk ik tenminste aan het model koeler te zien.. Hou je hand maar es achter je videokaart als je aan het gamen bent. [/quote:f23821756b][/quote:f23821756b] Ja, zag ik ook net idd.. niet zo slim.. :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...