Ga naar inhoud

Videokaart AGP GeForce 6800 GT 128MB DDR DVI/TV


Aanbevolen berichten

Je gaat iig veel verschil merken. Een 6800GT is zeer snel. Ik heb een 6800LE@6800 en mijn spellen lopen al bijzonder lekker. Ik geloof niet zo dat het verschil tussen een 6800 en een X800XT bijster groot zou zijn. In 3Dmark2005 merk je dat wel, maar of je het in spellen gaat merken? Vloeiend is toch vloeiend. Een 6800 GT is een prima keuze en je kunt voorlopig prima vooruit. Pas als je op 2048x1536@ 4xAA en 16xAS gaat spelen is een X800XT aan te raden. Als je op 1024x768 of 1280x1024 speelt zonder fratsen is een 6800LE al prima. PS: Als je zo'n hoge pet op wilt hebben voor performance dan is 256 MB videogeheugen een betere keus. Echter betaal je ook daarvoor. Het is maar net waar jij je eisen legt.
Link naar reactie
Ik heb een pentium 3.0ghz en 1024 mb ram van Corsair Ik speel nu halflife 2 met mijn systeem plus ati radeon 9800 pro en ik heb echt alles hoog, geen AA en zo maar gewoon alles op high en mijn resolutie op 1280 x 1024. Hij loopt dus echt boven mijn verwachting! Maar toch ga ik binnenkort opzoek naar een geschikte 6800 GT 265 mb, hebben jullie sugesties voor het merk?
Link naar reactie
Ik ben vandaag een beetje op zoek gegaan naar de geschikte 6800 GT 128/265 mb nu heb ik op tweakers.net gekeken en ben ik deze tegengekomen. De 128mb versie van Asus voor 307 euro. [url]http://www.computer-onderdelen.nl/shop/detail.aspx?prodid=71646[/url] Voor ongeveer 75 euro meer heb ik de 265 mb van XFX [url]http://www.obcs.nl//redir.cgi?page=index.html&what=ice.cgi&by=ice.cgi?a_ssrp=1&d_word=PV-T40A-UDF7[/url] Welke is de beste, heeft het merk echt verschil en die 265mb is die echt aan te raden?
Link naar reactie
Voor 307 euro geen gekke kaart als je de 75 euro (toch weer 160 gulden) te veel vind. Ik heb zelf ook die Asus, goeie kaart, zeker voor jouw systeem. ik denk dat het meer de vraag is of je het er voor over hebt om die 75 euro meer neer te leggen. Voor de huidige generatie spellen merk je weinig verschil tussen de 128 mb en de 256 MB versie met de resolutie die jij speelt zonder AA etc. Misschien dat het verschil dan ongeveer 5 a 10% is. Maar goed, wat is 66 ipv 60 fps? :wink: Ligt er dus aan of je dat er voor over hebt. Voor eventuele nieuwe generatie spellen maakt het eveneens weinig uit omdat je dan al snel tegen je CPU aanloopt die de beperkende factor is....
Link naar reactie
[quote:ef9f111c37="Vandread"]Dan kan die net zo goed de XFX 6800 NU nemen die is 260 euro ongeveer en is hetzelfde als die Asus ;)[/quote:ef9f111c37]Uh die kaart ken ik niet, maar als dat ook een 6800 GT met 128 MB is, ja dan kan je die beter nemen ja, scheelt toch weer wat geld he :wink: Waar kan je die kaart kopen dan? zie hem op tweakers niet staan en ook op xfx site zie ik die kaart niet? Overigens moet ik zeggen dat mijn Asus lekker overklokt! zie mijn 3dmark05 score in het 3dmark-topic.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...