Ga naar inhoud

Welke videokaart nu weer voor 199?


Aanbevolen berichten

Ik heb die kaart gehaald bij de vobis in Haren (N-Br). En Obi-wan-kenobi hoe kun je een kaart softmodden? Ik heb even gekeken naar Rivatuner, maar ik snap daar niets van. Pas je dan die kaart zelf aan of is het een prograam dat op de achtergrond draait? Als zo'n softmod resident is en goed werkt wil ik de BIOS van de kaart zelf wel instellen :wink: PS: ik heb geen diskettestation. Het flashen van een BIOS moet dan wel via Windows XP gebeuren. Please geef me meer informatie.
Link naar reactie
[quote:cde985fc05="tdw"]GROOT GELIJK[/quote:cde985fc05] Ja he... En de manier waarop ze je de boel ook aan proberen te smeren :-? Heb je wel eens in de laatste pagina van hun stamkrantje gelezen? Er staat: Is MyCom altijd het goedkoopste? Nee, [b:cde985fc05]maar wel vaak[/b:cde985fc05] //Edit dat maar naar vrijwel nooit en we proberen jullie gigantisch af te persen :) En daarachteraan komt dan nog een enorm lulverhaal om dat "Zijn wij de goedkoopste? Nee" weer recht te zetten. Het erge is dat er toch nog horden mensen naartoe komen..
Link naar reactie
[quote:209ea7584a="carlobernardini"]Euh, heb net een zeer goede prijs gevonden voor zowel 6800LE als 6600GT op de site [url]http://www.obcs.nl/[/url]. Dit lijkt me echter wel echt heel erg laag zeg... Is dit wel iets betrouwbaars? Voor 171.77 euro..[/quote:209ea7584a] Ik heb zelf ook een videokaart bij OBCS gekocht en mijn ervaring met OBCS is goed!! Snelle reactie op mail, snelle levering, enz.
Link naar reactie
Yeaaah heb hem - Kheb de Leadtek van Paradigit genomen (op de beurs hadden ze niets anders voor dezelfde prijs) en de softmod [b:89f03226fe]werkt![/b:89f03226fe] Tenminste, ik heb hem niet tot 16 pipelines kunnen krijgen maar wel zonder artifacts en andere problemen (getest mer 3D mark en HL2) tot 12 PP en 6 VS. Prima kaart! //Edit: Euh, iets minder dan ik dacht toch: als ik de 2 andere Vertex Shaders unlock krijg ik artifacts, dus dat gaat niet... Jammer, ik zal het maar doen met 12 PP en 4 VS.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...