Ga naar inhoud

ATI vs nVidia


Aanbevolen berichten

dus waarom zou je een nieuwe kaart kopen? als je al een ati hebt :P en waarom een nvidia? :wink: en als je btw in de faq had gekeken...had je oa [url=http://graphics.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html]deze[/url] videokaarten test gezien :wink: edit: de 5700 komt dus echt niet in de beurt....de 5800...als je er 1 zou nemen. ga dan voor een 5900xt
Link naar reactie
[quote:5b8f7f0ba0="Gerard Timmers"] Rare vraag? Ik heb gewoon een systeem staan met die ATI kaart die voldoende is. Heb geen zin in "overkill" en een dure kaart te kopen.[/quote:5b8f7f0ba0] Waar gebruik je dat systeem dan voor? Voor DirectX9 spellen zou je dus moeten denken aan een GF5900XT om tot dezelfde prestaties te komen. Voor DirectX8 heb je al aan een GF4 Ti 4600 genoeg.
Link naar reactie
[quote:4af9bf6ce8="Gerard Timmers"] Ik heb een nieuwe kaart nodig omdat die 9700 defect is. Heb geen zin om weer honderden euros uit te geven, vandaar. [/quote:4af9bf6ce8] Logisch, maar speel je wel zware spellen dan? Dan kan ik je de 6800LE aanraden, 199 euro bij Paradigit. Anders kun je net zo goed een 5700LE kopen voor en eurootje of 75.
Link naar reactie
Ok........effe meer details........Systeem (van mijn oudste zoon) wordt het meest gebruikt zonder zware grafische toeters en bellen. Het moet echter ook mogelijk zijn bijv. Need for Speed Underground en zo te spelen. Daarnaast moet de kaart in een barebone passen en dus geen 2 plaatsen in beslag nemen, en geen problemen geven met de voeding. Een 'zware' grafische kaart is dus geen optie. Een 2e handse 9700 zou niet eens zo slecht zijn :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...