Ga naar inhoud

Raar probleem met 3dmark 2005


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb net even mijn XFX 6800LE geinstalleerd, en wou even gaan benchmarken. 3dmark2001 deed het prima, daarna heb ik 3dmark 2005 gedaan, maar naardat hij de eerste test geladen had, en eraan wou beginnen, kreeg ik ineens allerlei blokjes te zien, en vreemd beeld, waarna hij na 5 seconden opnieuw opstartte :-? . Weet iemand misschien wat dit is?? en wat de oplossing is :wink: Idol
Link naar reactie
Ik heb net ook een beetje geprobeert te unlocken, dat ging goed, en daarna heb ik het weer op de default instellingen gedaan, en nu krijg ik bij Need For Speed Underground 2 in het hoofdmenu ineens totaal vreemd beeld, je kunt dan haast niets meer zien. Ook als ik iets met windows media player aan het kijken ben, komen ineens rare krassen door het beeld?? dit is echt vreemd, ik heb nu de 66.81 drivers erop zitten. Wie weet wat dit is??
Link naar reactie
[quote:3cdba99b43="Idol"]Mmm... ik kom er maar niet uit hoe je die drivers nou moet de-installeren, met Driver Cleaner 3.??!!?? Kan iemand me dat misschien even uitleggen :oops:[/quote:3cdba99b43] Je download Driver Cleaner 3, installeert het, start het op en klikt in de dropdown box en dan kies je nVidia. Daarna klik je op clean.
Link naar reactie
Nu is er weer iets raars. Ik wou even counterstrike CONDITION ZERO gaan spelen, maar die was heel erg schokkerig. maar na ongeveer 1 minuut, kwam er ineens een balkje midden in het beeld waar op stond initialisising. Toen dat balkje weer vol was, speelde het weer harstikke soepel. Ik had eerst gedacht, dat de grafische kaart misschien kappot was, maarja, nu draaide hij weer even hartstikke goed?? Ik zou echt wel willen weten, wie weet wat dit is :( !!
Link naar reactie
[quote:212be564d8="carlobernardini"]...of gewoon (in veilige modus) start->config scherm->software->nvidia display drivers->deinstalleren, rebooten na uninstall, automatische driver install van windows annuleren, dubbelklik op driverinstall van nvidia... Klaar is kees[/quote:212be564d8] Volgens mij is ie dan niet helemaal goed weg.
Link naar reactie
[quote:109e00adc5="ArneLH"][quote:109e00adc5="carlobernardini"]...of gewoon (in veilige modus) start->config scherm->software->nvidia display drivers->deinstalleren, rebooten na uninstall, automatische driver install van windows annuleren, dubbelklik op driverinstall van nvidia... Klaar is kees[/quote:109e00adc5] Volgens mij is ie dan niet helemaal goed weg.[/quote:109e00adc5] Die apparte progjes zijn er niet voor niets he. Die halen alle troep weg. Hij wilde ook zijn ati drivers weg halen, dus vergeet die niet he.
Link naar reactie
..toch haalt deze methode (die die ik eerder noemde), alle registerkeys weg en uninstalld gewoon de drivers en is ook gewoon de instructie die ze op de sites van ati en nvidia geven dus waarom niet, je merkt er niets van en tis simpel... En trouwens, ATI heeft ook een eigen softwareverwijderprogramma bij haar drivers geinstalleerd als het goed is:wink: Die staat gewoon in het softwarelijstje en als je die uninstalled, uninstalled hij alles.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...