Ga naar inhoud

Welke 19" CRT monitor


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede 19" CRT monitor. (voor gebruik met games en cad/cam). Ik heb al het een en ander rondgeneusd op enkele revieuw sites en forums, maar helaas zonder enig succes. Ik wil eigenlijk niet meer dan 3300/50 euro uitgeven voor zo'n monitor, nu is mijn oog gevallen op de Iiyama MM904UT Vision Master Pro 455, maar ik heb eigenlijk geen idee of er misschien een alternatief is ,die gelijke prestaties behaalt (of betere natuurlijk) of die jullie mij zouden aanraden.. MVG E
Link naar reactie
Ik heb sinds kort ook een iiyama 19" flatscreen en kan je deze echt aanraden. De kleuren zijn perfect en hij is echt heel scherp. Vele malen beter dan mijn vorige monitor Als er een nadeel is , dan is het misschien de wel bekende flinter dunne horizontale streepjes Wat betreft garantie zit je zowieso goed , 3 jaar onsite :) Maargoed lijkt mij de juiste keuze
Link naar reactie
[quote:e8d3235bbf="gerben"] Zou dat misschien komen, doordat men zich meer door kwaliteit en prijs laat leiden? [/quote:e8d3235bbf] Dat zou best 'ns kunnen als ze het woordje 'Budget' gebruiken. Maar 300/350 euro vind ik nou niet echt in de budgetklasse vallen, vandaar dat er wat mij betreft naast beeldkwaliteit ook naar design gekeken kan worden. :wink:
Link naar reactie
[quote:62dc8c3b73="Obi-wan-kenobi"][quote:62dc8c3b73="E-Razoor"] Er staat dus 300/350 euro [indien men dat niet meteen ziet] :p [/quote:62dc8c3b73] Ah ok ... nou naast die Iiyama schijnt de LG F900P ook een feest te zijn. :wink:[/quote:62dc8c3b73]Ziet er wel heel mooi uit ja, maar let wel op dat LG buizen bij schermgrootten van 19" of groter nogal problemen krijgen van convergentie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...