Ga naar inhoud

vraagje over betere videokaart


Aanbevolen berichten

ik hoop dat iemand mij of liever mijn neefje kan helpen hij heeft een nieuw systeem gekocht. het is een amd athlon 64 3.0 Ghz en een goed moederbord en daarbij meteen een nieuwe videokaart van 256 mb de VGA GeForce FX5500 en nu is hij hevig teleur gesteld. Als hij het spel need for speed underground en/of Farcry wil spelen dan moet hij alles op het laagste niveau zetten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn en als het er op neer komt dat hij dan toch weer een andere videokaart moet kopen welke zal dan zeker geschikt zijn met een budget tot max 175 euro. hoop dat jullie ons kunnen helpen
Link naar reactie
Ben het met R-Bin eens: FX5900XT is de beste keuze op dit moment, maar als je nog ff €25,- bijlegt heb je dus een 6800LE en die is heel wat sneller dan de FX5900XT. Ik kan me overigens niet voorstellen dat NFSU2 zo bagger draait op die FX5500, want ik speel em zelfs in 800x600@Highest detail met een 9200SE. En ik geloof niet dat dat alleen maar komt door die DX8.1 en DX9 effecten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...