Ga naar inhoud

ati of nvidia


Aanbevolen berichten

Na een topic eerder met de nodige tips ben ik ben ik terecht gekomen op twee videokaarten voor het upgrade van mijn systeem wel te weten een: Sapphire Radeon Atlantis 9800 Pro(229,- euro) of een Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3, ( AGP, DVI), WinFast A6600 GT TDH (235,- EURO) Maar nu wat zal ik aanschaffen: Zal ik voor de 9800 kaart gaan die zijn eigen al bewezen heeft of voor de nieuwere kaart? De ATi kaart is wel direct leverbaar maar van die andere moet ik nog horen hoe lang het duurt dus ik weet hoe groot de verschillen zijn?rechtvaardig dat ook het wachten? Weet iemand ook toevalllig wat deze dingen trekken uit de voeding omdat ik maar een 300 watt hebt?
Link naar reactie
De 9800PRO zal gewoon lopen op die voeding (ligt er een beetje aan wat je voor de rest in je kast hebt). Maar.... die kaart raad ik je zwaar af want een 6600GT is [b:ed1bba2913]echt[/b:ed1bba2913] beter! Zelf zou ik gaan voor een geforce 6800 of 6800LE die makkelijk te modden/klokken zijn naar een GT! Alleen de 6xxx vreten lekker wat stroom dus is 300watt misschien een beetje krap. :wink:
Link naar reactie
[quote:fc364a6c89="Gearman"] Weet iemand ook toevalllig wat deze dingen trekken uit de voeding omdat ik maar een 300 watt hebt?[/quote:fc364a6c89] The NVIDIA power supply recommendation for the GeForce 6600GT AGP version is a minimum 300 watt power supply. As you can see, it does have an external Molex connector that is needed to supply enough power to this video card since the AGP bus cannot provide as much power as the PCI-Express bus slot can. 300 watt kan dus wel, maar dan is het wel aan te raden dat het eentje is van een redelijk merk, geen q-tek of zo. Ook moet je even kijken wat je er verder in hebt hangen. Als je 3 dvd-r spelers hebt, 4 hd's, 6 fans een fan controler en nog wat zooi, dan kan het wel eens zijn dat je te weinig hebt aan 300 watt.
Link naar reactie
[quote:bc5937cc9c="Red Dragon"]Ik denk zelf dat de 6600GT sneller is dan een 6800LE als je beide kaarten "out-of-the-box" neemt en niet mod of overklokt.[/quote:bc5937cc9c] Ik was niet van plan zeker niet met mijn kennis om iets aan die kaart te gaan doen ik wil hem erin prikken en drivers erbij dat lukt me nog wel en dan draaien met die hap 8) Ik heb alleen al door dat het niet meevalt om die kaart te krijgen :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...