Ga naar inhoud

HELP vreemd beeld.!!!


Aanbevolen berichten

mensen als ik sommige spellen speel zoals hidden en dangerous krijg ik heel veel stipjes in het scherm. maar bij doom3 ofzo... daar doet die dat niet. en als ik printscreen druk dan kopieer ik hem naar paint, maar dan zie ik het opeens niet dus heb er geen plaatje over. maar heeft iemand hetzelfde of ook zoiets zeg het me aub, want het is vreselijk irritant. alvast bedankt. 8)
Link naar reactie
dus als mijn videokaart een maand of 2 oud is moet ik dan al nieuwe downloaden want heb hem nog niets zolang :-? ben wel al aan het downloaden mensen laat allemaal maar ik heb de nieuwe drivers geinstaleerd en hij doet het super!!!! allemaal super bedankt!!! :lol: maar mensen volgende probleem ik speel fifa 2004 wil ik nu spellen en krijg allemaal lijnen door het beeld enzo... hoe komt dat moet ik nu weer opniew directx instaleren?? :cry:
Link naar reactie
drivers zijn de aanstuursoftware, hoe nieuwer hoe beter, er verschijnt bijna maandelijks een nieuwe versie. Dit om conflicten met bepaalde software op te lossen, fouten te verhelpen en optimalisaties toe te passen. Als je hem koopt kan het zijn dat hij op dat moment al 3 maand geleden is gemaakt en verpakt, dan zijn die drivers zo 5/6 maand oud als jij de kaart net 2 maand hebt :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...