Ga naar inhoud

Nieuwe drivers NVIDIA


Aanbevolen berichten

Ik heb net de nieuwste drivers van NVIDIA geinstalleerd, en als ik nu een spel op start zie ik de intro filmpjes niet meer, gewoon een zwart scherm en als ik in het hoofdmenu kom zijn alle graphics "verrot" om het maar zo te zeggen, het gebeurd met elk spel wat ik tot nu toe heb geprobeerd: Rollercoaster tycoon 3, Warhammer 40000 Dawn of war en Need for speed underground 2... vanmiddag deed alles het nog normaal, weet iemand waar dat precies aan ligt? heeft nog iemand hetzelfde probleem??? :-?
Link naar reactie
sorry dat ik nix van me liet horen, ik heb gisteravond nog de oude drivers erop gezet en nu doet alles het weer perfect, het blijft raar want mijn vriend en ik hebben allebij een 6800 GT en toen hij de nieuwe drivers erop had gezet was alles nog goed bij hem en toen ik het dee kreeg ik dus dat gedoe... ik kan nog proberen om de oude eerst te uninstallen en dan de nieuwe, maar bij mijn vriend werkte het normaal (gewoon erovereen doen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...