Ga naar inhoud

Resolutie en kleuren kapot?


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn computer. Ik heb al op andere sites gezocht, maar om het antwoord te weten te komen moest ik betalen.. Dus kan iemand helpen? Mijn kleuren settings kan ik niet veranderen, hij blijft steken op 2 of 16 kleuren. Ik kan ook niet de resolutie veranderen, die blijft steken op de laagste stand. Vroeger was de monitor kleurig en scherp. Ligt dit aan de videokaart? Ik heb ook in de BIOS gekeken, maar dat hielp ook niet echt veel.. Ik heb windows 98. Kan iemand mij helpen? Dank jullie wel! :D dit is trouwens die site met hetzelfde probleem waar ik moest betalen.. [url]http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/Win98/Q_21036245.html[/url]
Link naar reactie
nou is dit niet helemaal de juiste sectie om je vraag te plaatsen; dit gaat over tekenen enzo.. Maar, ik denk dat de driver van je grafische kaart "weg" is. Wat je doet: configuratiescherm / systeem / hardware (oid, win98 is alweer een tijdje terug) en daar kijken of je videokaart goed genoemd staat. Zo niet, ga naar de site van de fabrikant, en download de juiste driver. Verplaats ik deze meteen ff.. t,
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb momenteel iets vergelijksbaars. Ook W98 en een diamond grafische kaart. Als ik de scherm of kleur resolutie verander moet ik het systeem rebooten en veranderd er vervolgens niets. Windows herkent de driver wel. Ik was bezig een nieuwe driver te laden, maar de in contol tools werken niet. :x Suggesties? Maarten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...