Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zou graag een XFX Nvidia 6800LE willen kopen. En moet geld hebben, dus heb ik besloten om mijn ASUS radeon 9600xt te verkopen. Hier wou jammer genoeng niemand hem hebben, of tegen een (voor mij) te lage prijs :wink:. Dus ben ik bij iemand anders beland die hem wel wou kopen. Hij bood mij aan om zijn Nvidia v9520/td in te ruilen, en er nog 75 euro bij te betalen, voor mijn 9600xt. Ik wou jullie dus vragen, of dit een goed aanbod is? Met oog op het feit dat ik die kaart weer kan verkopen en dat ik zoveel mogelijk geld moet hebben, zodat ik een XFX 6800LE kan kopen. P.S. Sorry [u:2431c8b435]ALS[/u:2431c8b435] dit hier niet thuis hoort, maar ik wist niet waar ik dit anders moest vragen :roll:
Link naar reactie
[quote:64378e26e5="Idol"] Ik zou graag een XFX Nvidia 6800LE willen kopen. [/quote:64378e26e5] Goeie keus. 8) [quote:64378e26e5="Idol"] Hij bood mij aan om zijn Nvidia v9520/td in te ruilen, en er nog 75 euro bij te betalen, voor mijn 9600xt. Ik wou jullie dus vragen, of dit een goed aanbod is? [/quote:64378e26e5] 75 euro is redelijk voor een 9600XT. Misschien krijg je via Marktplaats.nl nog een beter bod. [quote:64378e26e5="Idol"] Met oog op het feit dat ik die kaart weer kan verkopen en dat ik zoveel mogelijk geld moet hebben [/quote:64378e26e5] Erg veel zul je er niet voor krijgen, want dit kost ie nieuw: http://www.tweakers.net/pricewatch/56022
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...