Ga naar inhoud

videokaart of tft werkt niet


Aanbevolen berichten

Het is alsvolgt: Gisteravond kwam ik thuis van HCC dagen. Installeer mijn nieuwe videokaart & tft scherm en alles draait als een zonnetje. Nog de hele avond gewoon op mijn pc kunnen werken enzo. Maar vanochtend wil ik mijn computer opstarten... zegt mijn BenQ: "no signal input". Nou moet ik zeggen dat hij af en toe hetzelfde deed bij mijn oude videokaart (soms bij het opstarten wel beeld hebben en soms niet). Maar hier ging ik er vanuit dat dat kwam omdat het ventilatortje op de videokaart niet goed meer werkte en zich daarom zelf uitschakelde. Maar bij mijn nieuwe videokaart werkt mijn fan gewoon goed. Daarnaast had ik gister nog niet de usb-hub die verwerkt zit in mijn TFT goed geinstalleerd. Maar dat zou toch niet moeten uitmaken. Iemand enig idee waaraan dit kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen?
Link naar reactie
Hoi, kocht ook die BENQ 17" en de kabel is inderdaad anders dan mij videokaart uitgang, op de VGA-kaart zitten er om het plaatje 4-puntjes en op de kabel niet. de vraag is dus helpt een andere kabel, maar die past waarschijnlijk niet op de BENQ uitgang. is er een adapter? en werkt die altijd? of betekend het toch een andere VGA-kaart? Ikkenietja
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...