Ga naar inhoud

XFX GeForce 6800LE overclocken: melding RivaTuner


Aanbevolen berichten

[quote:e068a6c895="xiliduur"] Ondertussen je kaart al eens gecheckt in Farcry (de game, niet de bench)?[/quote:e068a6c895] Sorry, moest eerst ff aan FarCry zien te komen. :wink: Maarre, kaart doet het in FarCry prima bij 'very high' en 1280x1024x32. Zijn er bepaalde settings die ik nog moet aanzetten? [quote:e068a6c895="HardTrance"] Mij lijkt dit toch ook zeker geen slechte score hoor! :) [/quote:e068a6c895] Thanx. En dat nog met een AthlonXP. Ow wach ff, die kan ik met m'n MDT-geheugen ook nog een stukkie OC'en ... :wink:
Link naar reactie
Als ik het goed heb zit in de door MSI geleverde video drivers dat overclock progje D.O.T. dat automatisch en [b:b9824dfe97]alleen naar behoefte [/b:b9824dfe97] je videakaart tot +/- 10 % meer kan geven als er om gevraagd wordt door de toepassing. Is in te stellen via conf sch-beeldscherm- etc Aangevinkt en in een van de 6 opties gezet werkt het wel, maar werk je met andere OC progjes kan het beter uit staan. Bij deinstalleren van de MSI videodriver blijft dit progje wel in je systeem.?
Link naar reactie
[quote:d5d4feefb1="Alipapa"]Als ik het goed heb zit in de door MSI geleverde video drivers dat overclock progje D.O.T. dat automatisch en [b:d5d4feefb1]alleen naar behoefte [/b:d5d4feefb1] je videakaart tot +/- 10 % meer kan geven als er om gevraagd wordt door de toepassing. Is in te stellen via conf sch-beeldscherm- etc Aangevinkt en in een van de 6 opties gezet werkt het wel, maar werk je met andere OC progjes kan het beter uit staan. Bij deinstalleren van de MSI videodriver blijft dit progje wel in je systeem.?[/quote:d5d4feefb1] Hij heeft geen msi kaart, ik heb die drivers idd wel bij mijn msi kaart.
Link naar reactie
[quote:75116b599b="bronnie3"] Houd je er rekening mee dat het omhoogschuiven van de core pas zichtbaar wordt in 3d toepassingen! Zolang je in de windows bureaublad zit zijn de wijzigingen niet zichtbaar.[/quote:75116b599b] Hmmm, interessant. Maar is er dan geen enkel tooltje dat direct laat zien hoe hoog de Core Clock staat? :-?
Link naar reactie
[quote:48b5ad3eef="bronnie3"]Houd je er rekening mee dat het omhoogschuiven van de core pas zichtbaar wordt in 3d toepassingen! Zolang je in de windows bureaublad zit zijn de wijzigingen niet zichtbaar.[/quote:48b5ad3eef] Ik denk dat hij bedoeld dat het effect pas zichtbaar is in 3d = snellere vga kaart. Of hij heeft het over die extra driver optie waar allipapa het over heeft pas gaat werken zodra er een 3d aplicatie gestartt wordt, en de core anders op standaard waardes blijft lopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...