Ga naar inhoud

ASUS A9600XT/TVD hardwarematig overklokken


Aanbevolen berichten

hallo, ik wil mijn videokaart graag wat overklokken en dit deed ik tot nu toe met ASUS Smartdoctor, maar elke keer als hij opnieuw opstart zet hij het weer terug naar de standaard waardes, 500/600 MHz. hij kon het zonder enge vlekjes en streepjes tot 550/700 MHz. Dit moet toch ook anders kunnen? in mn bios ofzo of misschien iets op de kaart zelf dat hij zo blijft? met rage3D tweak krijg ik bij dezelfde frequenties wel problemen en die schakelt de kaart niet uit als hij te warm word en Smartdoctor wel. Misschien met een V-mod? betere koeling is onderweg. Hoe moet ik dit doen?
Link naar reactie
Als je je clocks altijd wilt vasthebben dan kun je [url=http://www.techpowerup.com/bios/]hier[/url] een Asus 9600XT bios uitzoeken. Heb je er een klik dan erachter op 'Advanced'. Dan krijg je een popup waar je de kloksnelheden van mem/gpu kunt instellen. Deze bios kun je dan flashen. [color=red:5f03f35edd]Gebruik nooit een Radeon 9700/9800 of andere niet Asus 9600XT biossen! Zelfs met een juiste bios kan het foutgaan![/color:5f03f35edd]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...