Ga naar inhoud

Mijn broertjes videokaart


Aanbevolen berichten

hij speelt de wel games op ja :: -Counter strike. -American Army (wat zuigt :P) En hij webdesignd de veel op net als ik. maar ik heb een GeForce FX 5900XT Geheugen: 128 MB maar die vind hij te duur. weet iemand van jullie nog een goede videokaart die niet duur is. Me moeder wil het niet meer betalen hij mocht een pc uitkiezen toen wou die inplaats van een goede videokaart een 6.1 set boxen en ik had die oude geforce nog wel voor hem :P
Link naar reactie
Voor rond de 75euro kun je het best de Radeon 9550 128MB nemen. Die is net een stukkie trager dan de Radeon 9600 maar ook veel goedkoper. Ik denk dat als je een btje goed zoekt, dat je voor 100euro ook nog wel een nieuwe Radeon 9600 of Geforce FX5700LE 128MB krijgen kunt. Hoe ziet trwns de rest van zn systeem eruit? Want het heeft natuurlijk ook geen nut om zon kaart in bv een PII te douwen... :wink:
Link naar reactie
[quote:378bf8be00="strifesmokeystrife"]oke ik heb de niet echt verstand van ik denk hoe meer Geheugen hoe beter :P[/quote:378bf8be00] das idd lang niet altijd zo :wink: lees de faq anders maar es... [quote:378bf8be00="strifesmokeystrife"]dan denk ik toch maar dat ik die ene wat jij zei bestel voor me broertje [/edit]de Radeon 9600[/quote:378bf8be00] denk er wel om dat je niet de 256mb versie neemt die is trager. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...