Ga naar inhoud

ondersteund een radeon 9550 splinter cell pandora tomorrow?


Aanbevolen berichten

euhm, mijn butget lag zo ongeveer rond de 100/120 ... misschien wel een beetje weinig maar goed, ik heb nu 1 maal niet meer :P ik heb afgezien van de 9550, daarover stond op tweakers iets negatiefs... hij zou ongeveer het zelfde zijn als een FX5200. Ik heb vanmiddag een 9600se gekocht, voor 99.95, mooi kaart. maar tot 2 keer toe werd mn beeld gefrozen... 1 keer onder call of duty(online..) en 1 keer onder splinter cell pandora tomorrow. dan blijft het beeld in een keer stil staan.. ik krijg bij het opstarten een toepassingsfout. [cli.exe] misschien heeft dat ermee te maken, maar als ik dat niet snel weer goed krijg ga ik terug met de videokaart. Deze kaart voldoet opzich aan mn eisen, maar hij moet het natuurlijk wel vlekkeloos doen :P
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem als jij, spellen lopen steeds vast, maar "gelukkig" komt dat ATI VPU recover en dan gaat ie iets later weer verder. Maar ik had eerst 4.4 en daar kon ik wel vinden om dat aan en uit te zetten en heb nu 4.9 maar daar vind ik dat niet. Heb nu control center en die geeft veel minder functies dan de tabs die ik eerst bij de instelling had staan.
Link naar reactie
[quote:c670d09aee="thijs1981"]Ik heb hetzelfde probleem als jij, spellen lopen steeds vast, maar "gelukkig" komt dat ATI VPU recover en dan gaat ie iets later weer verder. Maar ik had eerst 4.4 en daar kon ik wel vinden om dat aan en uit te zetten en heb nu 4.9 maar daar vind ik dat niet. Heb nu control center en die geeft veel minder functies dan de tabs die ik eerst bij de instelling had staan.[/quote:c670d09aee] ik zal even zoeken. edit: gevonde.. [url]http://print.tweakers.net/?nieuws/33240[/url]
Link naar reactie
[quote:b2c8b77110="thijs1981"]Ik heb hetzelfde probleem als jij, spellen lopen steeds vast, maar "gelukkig" komt dat ATI VPU recover en dan gaat ie iets later weer verder. Maar ik had eerst 4.4 en daar kon ik wel vinden om dat aan en uit te zetten en heb nu 4.9 maar daar vind ik dat niet. Heb nu control center en die geeft veel minder functies dan de tabs die ik eerst bij de instelling had staan.[/quote:b2c8b77110] dus dr is wel wat aan te doen? of "nog" niet?
Link naar reactie
Nou eigenlijk is het de bedoeling dat je ze aanlaat. Althans dat heb ik, al bij meerdere spellen en meerdere driver versies heb ik gehad dat het spel vastloopt maar juist dankzij de vpu recover even later toch weer doorgaat. VPU stelt de boel weer opnieuw in als het beeldschermstuurprogramma niet meer werkt. Maar ja als ie bij jou niet doorgaat, na zeg een halve minuut, dan helpt deze waarschijnlijk niet bij jou en moet je iets anders proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...