Ga naar inhoud

Welk merk het liefste bij GF6800 GT?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c60ad05f6b="NoepZor"]of je bespaart een paar centen en koopt gewoon een 6800GT 8)[/quote:c60ad05f6b][quote:c60ad05f6b="Vandread"]Zijn die paar frames je het X bedrag waard? Tegen de tijd dat we weer 1 of 2 generaties verder zitten maakt het wss geen zak uit of je een GT of een ultra hebt, het is dan allebei "traag" ?[/quote:c60ad05f6b]Ja daar zit wat in. En of het het X bedrag waard is? Ja das een goeie, ik denk van wel. Elke frame is mee genome :wink:
Link naar reactie
[quote:df8061e04d="Vandread"]ik vond general-x nooit zo'n strever qua hardware waarom zou die anders nog een GF4 ti hebben gehad ;) dat heet: een generatie overslaan :P[/quote:df8061e04d]Nee dat heet zeik ouders, ik had al eerder genoeg geld alleen mocht niks kopen. (en hij trok de games nog makkelijk) Ook was de vorige generatie nVidia kaarten een echte domper en ATI staat me niet aan dus idd ene generatie over geslagen :lol:
Link naar reactie
[quote:4ab9e63195="Red Dragon"]SLI vind ik op dit moment mooier, maar qua single card sollution vind ik de X800XT PE mooier. Ik wil gewoon het snelste hebben ongeacht het merk, nu is dat SLI 6800 Ultra, dus wil ik dat 8)[/quote:4ab9e63195] volgens mij is de 6800ultra evensnel als de X800XT PE, dus je kunt gewoon ienemienemutte doen :P
Link naar reactie
Omdat ATI de 0,13 Low-K techniek gebruikt en minder transistoren heeft en andere optimalisatie's heeft de core een minder grote koeler nodig. Echter met de stock cooler heb ik de X800XT PE al op 78 graden gehad, een zwaardere cooler zoals wat de Sapphire Toxic heeft is geen overbodige luxe op een X800XT PE. Verder is een X800XT PE nog zeldzamer als een 6800Ultra, als je er een weet te bemachtigen is het heel knap. @NoepZor De 6800 Ultra is niet even snel als de X800XT PE, in veel gevallen is de laatste de winnaar, alleen in Doom III en een paar OpenGL titels is de 6800U sneller. Overigens maken de nvidia [url=http://downloads.guru3d.com/download.php?det=897]70.41[/url] drivers een hoop goed maar die zijn wel erg onstabiel. Zoals ik ook als conculsie schreef in Computer! totaal, het maakt eigenlijk niet uit of je de 6800U of X800XT PE koopt, met beide kaarten heb je een topper in handen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...