Ga naar inhoud

Lelijk beeld en errors in game met R9600XT


Aanbevolen berichten

Ik heb laatste tijd (eigelijk na overclocking) problemen met mijn videokaart en spelletjes: Als ik bijvoorbeeld Unreal Tournament 2004 demo opstart, krijg ik heel lelijk beeld en alles gaat super sloom terwijl dit absoluut niet hoort met deze videokaart (Asus Radeon A9600XT TVD)... Ik hewb het een week geleden nog helemaal vloeiend in de mooiste modus gespeelt. Zo is het ongeveer bij alle spellen. Nu heb ik twee keer een andere ATI Catalyst driver geinstalleerd (eerst die van asus, maar daarmee was het probleem nog niet opgelost, en daarna die van ATI, zonder control panel, de gewone installatie) en nu heb ik dat de spelletjes weer werken, maar UT2004 een error bij het opstarten geeft (zie plaatje hieronder). En als ik in de SMARTGARD instellingen kijk, staat daar: current AGP speed: 0x, en als ik dit vervolgens op 8x zet, weer opstart en weer erin kijk staat er weer 0x... In de BIOS heb ik bij AGP speed zowel de setting [Auto] als [8x] in proberen te stellen, maar niets hielp.... Ligt dit aan m'n overclocking (AMD Athlon XP 2600+ @ FSB210Mhz @ 2415Mhz)?? Waaraan ligt dit....? Hartelijk bedankt als jullie dit op kunnen lossen!! Plaatjes: Error bij opstarten Unreal Tournament 2004 demo (hij zegt dat ik geen videokaart heb ineens :-? ): [img:ae2152389b]http://www.geocities.com/onzepcs/ut2004error.bmp[/img:ae2152389b] SMARTGARD venster waar AGP 0x in blijft staan: [img:ae2152389b]http://us.share.geocities.com/onzepcs/atisettings.bmp[/img:ae2152389b]
Link naar reactie
[quote:c652ae79bc]Door het overklokken van je pc wil het register en andere delen van je instalatie wel eens corupt raken, ik zou gewoon eens een schone windows instalatie doen als ik jou was, klikt misschien overdreven maar 9 van de 10 keer lost dat al je post-overklok problemen op.[/quote:c652ae79bc] Formatteren is wel het laatste redmiddel, dat kan altijd nog, of formatteer jij ook bij iedere kleine foutmelding? btw zo ff uit de windows help and support =============================================== To restore the registry 1. Open Registry Editor. 2. Click Options, and then click Print to print these instructions. (If you are using the Help and Support Center, click Print above the topic area.) They will not be available after you shut down your computer in step 2. 3. Click Start, and then click Shut Down. 4. In the list, click Restart, and then click OK. 5. When you see the message Please select the operating system to start, press F8. 6. Use the arrow keys to highlight Last Known Good Configuration, and then press ENTER. NUM LOCK must be off before the arrow keys on the numeric keypad will function. 7. Use the arrow keys to highlight an operating system, and then press ENTER.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...