Ga naar inhoud

Scherminstelling kan niet meer veranderd worden


Aanbevolen berichten

Een maandje geleden is er op mijn computer een nieuwe videokaart geïnstaleerd. Het betreft een GeFORCE MX 4000. Vandaag zat ik een spel te doen en werd het beeldscherm ineens zwart. Dat is wel eensvaker gebeurd en moest ik hem opnieuw opstarten. Ik had een scherminstelling van 1024x768 en toen ik hem opnieuw opstarte had ik een instelling van 640x480 en de taakbalk was weg. Toen ik de scherminstelling per ongeluk veranderde in 1600x*** deed het scherm het niet meer. Ik heb de computer toen in veilige modus opgestart en de kleinste scherminstelling als standaard ingesteld. Toen gewoon opgestart. [b:4ef443ab51]Ik wilde de scherminstelling weer normaal maken (1024x768 32-bits) maar dat gaat niet meer[/b:4ef443ab51]. Mijn vraag is dus bij deze: Wat nu te doen? (Ik heb een 15 inch TFT scherm van ongeveer 2jaar oud. Weet niet of jullie dat moeten weten..) Bij voorbaat hartelijk dank, Groet, Edward
Link naar reactie
Je kan iig de drivers opnieuw installeren. Dwz, in apparaatbeheer verwijder je de monitor. Na opnieuw opstarten zal hij dan om nieuwe drivers vragen. Ik denk dat je daar wel een cd van hebt? Dan via conf.scherm > software de NVidia drivers verwijderen. Weer opnieuw opstarten en de nieuwste drivers installeren. Zie hiervoor de faq. [Edit] Aangezien je het zelf al zegt, probeer eerst de nieuwe videokaart drivers te installeren. Zie hiervoor de faq.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...