Ga naar inhoud

Na nieuwe video kaart (Geforce 5700 LE) lijnen over beeld


Aanbevolen berichten

Nadat ik op mijn computer gisteren een nieuwe video kaart heb geinstaleerd lopen er allemaal verticale en horizontale lijnen over het scherm. Ze hebben geen kleur maar het vervormd het beeld wel. Mijn monitor kan tot 60 hertz aan en daar heb ik ook de video kaart op gezet. Verder staat hij op 800x600 bij 32 kleuren. Bij voorbaat dank, Roy Spies
Link naar reactie
[quote:0d347e03f4="roy_spies"] Mijn monitor kan tot 60 hertz aan en daar heb ik ook de video kaart op gezet. Verder staat hij op 800x600 bij 32 kleuren. [/quote:0d347e03f4] Pfff, dit is wel een hele brakke monitor om je videokaart op te testen? Probeer het 's op een goede monitor ... als je daar ook strepen op ziet, dan zal de kaart wel brak zijn (ervan uitgaande dat de drivers wel goed geinstalleerd zijn).
Link naar reactie
[quote:e1273cc926="roy_spies"] Kaart gister gekocht dus dat lijkt me stug. [/quote:e1273cc926] Als ie nieuw is, wil dat nog niet zeggen dat ie goed werkt. :wink: [quote:e1273cc926="roy_spies"] Drivers pakt ie in windows Xp vanzelf [/quote:e1273cc926] Da's op zich vreemd bij zo'n nieuwe kaart als de 5700LE, ik zou toch de bijgeleverde drivers installeren i.p.v. standaard WinXP drivers te gebruiken. Wordt in je apparaatbeheer de videokaart wel echt herkend als 5700LE?
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...