Ga naar inhoud

Geforce 6800LE vs. Geforce 6600GT...


Aanbevolen berichten

edit: okay het is wel een grappige upgrade want een 6800LE kan je modden naar een snellere kaart en een 6600gt is wel degeljk sneller zie review: http://tech-report.com/reviews/2004q3/geforce-6600gt/index.x?pg=1 dus als je die 9800xl kan verkopen voor 150 en je koopt een LE voor 200 heb je voor 50 euro meer een geinig kaartje :)
Link naar reactie
[quote:664036fea4="Sliciej"]Aha, bedankt :)...maar ik durf die LE niet te unlocken wss. Dus als ik niet unlock, waar voor zou ik dan moeten gaan? de GT ?[/quote:664036fea4]Dat durk ik niet te zeggen, maar het unlocken is egt niet leip hoor... je veranderd gewoon software matig wat instellingen et-voila! Je kan er eigenlijks nix mee slopen en je hebt dikke kans dat je minimaal 4 extra pipelines kan openen (zoniet 8 extra) en het is vrijwel zeker dat je de 6e vertexshader kan activeren! Dus 6800LE is de verstandigste keuze. Volgens mij ben ik iedereen de laatste tijd die kaart aan het adviseren! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...