Ga naar inhoud

foutmelding directx bij 3mark2001


Aanbevolen berichten

[quote:fbd4455c59="arjant2"]nieuwe score 14470 http://service.futuremark.com/compare?2k1=8216139 nog steeds niet geweldig.... snap er niks van, want mijn 3mark03 score is redelijk normaal (9641) en mijn 3dmark05 ook......[/quote:fbd4455c59]Misschien kun je hier uit de conclusie trekken dat je videokaart niet de bottleneck is! :wink:
Link naar reactie
[quote:7d4d1d1c70="arjant2"]nieuwe score 14470 http://service.futuremark.com/compare?2k1=8216139 nog steeds niet geweldig.... snap er niks van, want mijn 3mark03 score is redelijk normaal (9641) en mijn 3dmark05 ook......[/quote:7d4d1d1c70] Ik snap het wel, 3dmark 2001se is veel meer CPU afhankelijk, een snelle videokaart heb je niet nodig, wel handig maar niet een must have. om een hoge score te halen (boven de 20.000) heb je een Athlon 64 nodig en je hebt geheugen nodig wat lekker hoog wil. de 30.000 die ik heb gehaald was met geheugen dat op 264mhz liep (528DDR) Wil je hoger dan wat je nu hebt moet je zorgen dat je cpu en geheugen is geoptimaliseerd. Als je een goeie Pifast haalt met je systeem haal je ook een goeie 3dmark2001se score. optimaliseer je pc en kijk wat je haalt met Pifast, is die score goed genoeg ga je verder met 3dmark2001se
Link naar reactie
tja, dat zou kunnen op zich, alleen er zit nu net ruim 500 euro aan opwaardering in (nieuw geheugen, nieuwe voeding, nieuwe kaart). mijn bankrekening kan het even niet aan meer! en daarbij komt, ben ik niet zo handig met het in elkaar zetten van pc's. die videokaart en voeding heeft me al wat bloed, zweet en tranen gekost.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...