Ga naar inhoud

driver (nvidia 6800 gt) voldoet niet aan windows logo


Aanbevolen berichten

Ik heb onlang de asus 6800 gt gekocht. De standaard driver geinstalleerd van de cd. geen probleem. Je kon ook echter nog advanced opties installeren. Ik installeren, geeft die zoiets aan van dat de sofware niet voldoet aan het windows logo, aanbevolen wordt niet te installeren. Want systeem kan instabiel worden. Dus heb ik dat maar niet geinstalleerd. De kaart werk verders overigens prima. Net even even geprobeerd om van de nvidia site de nieuwste driver te installeren. Gaf die zelfde opmerking! Waar ligt dit aan? oplossing?
Link naar reactie
okee bedankt! ik heb de faq gelezen, sorry die had ik eigenlijk effe door moeten nemen! :oops: nog even aanvullende vraag: Hoe warm mag die kaart eigenlijk worden? heb smart cooler erop gezet, maar ik weet het dus niet. Hij geeft aan dat alles ok is, maar goed tot hoe ver is het wenselijk? Is het wellicht aan te raden om nog wat extra coolers in mijn kast te zetten? De kast is gebouw is voor zeg maar 9200 se, dat is nogal wat anders :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...