Ga naar inhoud

als een voeding een 9700 pro trekt... trekt ie dan ook een..


Aanbevolen berichten

Nou, dat overklokken kon ik niet ver doen en gaf ie artifacts. Dat heb ik ooit geprobeerd met een hercules-softwaretooltje en dat doe ik dus niet meer. Hier heb ik een URL waarin je heel handig je powerbehoefte kunt laten uitrekenen.... link: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Met een northwood pent 4 socket 478 (64 watt), 2 HDD's en DVD en DVD-brander en de rest met de keuze 9800/9700 pro, kom ik op een totaalbehoefte van minimaal 264 watt. Tel ik m'n usb-apparaten erbij en m'n firewire voor videobewerking kom ik op minimal 308 watt powerbehoefte. Dell levert 250 watt voeding maar zijn "conservatively rated", naar het schijnt goede kwaliteit en eigenlijk 345 watt kunnen leveren. Welnu, de reden voor deze vraag: M'n Fan is niet goed en gaat een keer kapot. Met wat olie loopt ie. Hercules al gebeld en sturen een nieuwe echter is lastig te leveren. Ze hebben de laatste vanuit Montreal moeten laten aanrukken en ze "hopen" dat ie aankomt. Dit is 'persoonlijk' naar mij opgestuurd en echt de 'allerlaatste ter wereld' zei die support man en hoopte dat ie aankomt. je weet nooit wat er onderweg gebeurd. Mocht ie niet aankomen moeten ze een "card-exchange" doen en ze hebben dan alleen nog 9800 pro's daarvoor in stock. Dus ik ga erop vooruit waarschijnlijk alleen ik ... vandaar die powervraag. Ik heb wel een nieuwe voeding van Dell, onlangs van de zomer erin gezet. Gewoon op stock-snelheden trekt ie het makkelijk..... verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...