Ga naar inhoud

TFT monitor aanschaffen


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een 19" 21" TFT monitor. Maar ik weet niet zo goed welke voor mij de juiste is. Ik ben een race fannaat, dus ik moet mijn auto- en motorrace spellen er heel goed op kunnen spelen. Daarnaast zit ik ook veel te webmasteren en foto's te bewerken. Wie heeft ervaring met TFT en spellen en kan mij DE tip geven ??
Link naar reactie
[quote:04f3b47c9a="Bruut132"]Ik ben op zoek naar een 19" 21" TFT monitor. Maar ik weet niet zo goed welke voor mij de juiste is. Ik ben een race fannaat, dus ik moet mijn auto- en motorrace spellen er heel goed op kunnen spelen. Daarnaast zit ik ook veel te webmasteren en foto's te bewerken. Wie heeft ervaring met TFT en spellen en kan mij DE tip geven ??[/quote:04f3b47c9a]Wat is je budget? Speel je ook FPS?
Link naar reactie
[quote:25836c9881="Bruut132"]Ik zie wel dat de BenQ geen USB aansluiting heeft. Ik heb begrepen dat USB sneller is dan siriel. Of heb ik het mis ?[/quote:25836c9881]Een monitor gaat via D-sub (CRT, soms TFT) of DVI (TFT), niet via USB ^_^ Usb is vast dat je dus een soort verlenging krijgt, zodat je je usb-stick in je monitor kan douwen.
Link naar reactie
[quote:95ec59e2cd="Obi-wan-kenobi"]Met zo'n laag budget zou ik gaan voor de BenQ FP937S (19", 12ms, 1280x1024). http://www.benq.nl/Products/LCD/index.cfm?product=440[/quote:95ec59e2cd] [quote:95ec59e2cd="Bruut132"]Dat is een goei tip. Is er ook bekend of dat een goede monitor is ?[/quote:95ec59e2cd] Ja dat is bekend, ik heb dit scherm gestest voor een artikel waarmee ik bezig ben, erg goed scherm wat zijn spec waar maakt, aanrader!
Link naar reactie
[quote:6529d2410e="Bruut132"] En waarom moet dat hetzelfde zijn als de Viewsonic ? [/quote:6529d2410e] Ik meende ergens gelezen te hebben dat die schermen uit dezelfde fabriek komen, maar dat er bij BenQ alleen een ander frame omheen wordt gezet dan bij ViewSonic. Maar het kan ook tussen m'n oren zitten ... :lol: Anyway, als je de specs van beide monitoren bekijkt, lijken ze wel verdacht veel op mekaar, vind je niet? :roll: http://www.benq.nl/Products/LCD/index.cfm?product=440&page=specifications http://www.viewsoniceurope.com/data/60/VX912.pdf
Link naar reactie
[quote:29356449df="Bruut132"] Ik zie wel dat de BenQ geen USB aansluiting heeft. Ik heb begrepen dat USB sneller is dan siriel. Of heb ik het mis ? [/quote:29356449df] Ja beide monitoren (zowel de BenQ als de ViewSonic) hebben dus DVI (digitaal). Als je videokaart ook een DVI-aansluiting heeft, zou ik 'm dus niet via de RGB (analoge) aansluiting doen, da's kwaliteitsverlies. Niet veel, maar toch ... en het scheelt je een hoop handmatig instelwerk. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...