Ga naar inhoud

Out of sync melding


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn systeem. Op enig moment gaat de monitor op zwart en krijg ik de melding OUT OF SYNC even kort in beeld. Helaas te kort om de melding goed te lezen. Wel zie ik dat de frequenties(?) te laag zijn. Ik zie 20.7 kHz i.p.v. 50(?) kHz. Computer uit en aan zetten los voor een tijdje het probleem op. Waar zal het probleem liggen? Ik heb helaas GEEN extra videokaart om hier mee te kunnen testen. Gegevens PC: ASUS A7V600 moederbord, AMD Athlon XP 2600+, ASUS RADEN 9600XT videokaart. Monitor LG Flatron 774FT.
Link naar reactie
Zo maar een gokje als je windows gebruikt: windows crashed met een mooi blauw scherm in een resolutie die je monitor niet aankan (vandaar die out-of sync). Kijk eens in je windows logfiles of daar problemen worden gevonden. Als het daar niet aan ligt, wordt het veroorzaakt door de videokaart. Kan van alles zijn, maar controleer je voedingsspanningen en temperaturen eens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...